Megvalósítjuk álmai mosolyát!

Pellion Esztétikai Fogászat

Prémium minőség és tartósság

Budapest, VII. kerület, Bajza u. 2 II. emelet 3.
06-20/391-9911

Esztétikai fogászat

Amit képviselünk

Esztétika,minőség és empátia

Állapotfelmérés

Specialitásaink

Élethű fogpótlások, fémmentes hidak és koronák, direkt héjak...

Árak és garancia

Egyedülálló garancia

Professzionális fogászati anyagok, és szakértelem Önnek, Önért

Fotógaléria

Esettanulmányok: fogászati kezelés előtti és utáni képek

Szájhigiénia,fogtisztítás

konzultacio2Nem üde a lehelete? Nem szívesen mosolyog emiatt? Gyulladt az ínye: vérzik és vörös?

Tudja hogy ez -az esetlegesen több éve, évtizede fennálló- probléma pár kezeléssel megoldódik?

Fogalma sincsen, hogy milyen szájhigiénés eszközöket kellene használnia a tökéletes szájhigiéniához?

Segítünk! Rendelőnkben az első lépés a professzionális fogtisztítás!

A fogak felszínén idővel lerakódások jönnek létre. A lepedék baktériumokból és egy kocsonyás jellegű anyagból áll. A fogkő kemény, sárgás-barnás színű felrakódás, ami úgy jön létre, hogy a lepedékben kicsapódnak a nyálban lévő ásványi sók.

A baktériumoknak két káros hatása van; egyrészt fogszuvasodást, másrészt fogágybetegséget okoznak.

Az ínyvérzés az első jele annak, hogy az íny gyulladt.

A fogköveket el kell távolítani, különben masszív fogágybetegség: parodontitis alakul ki. Hazánkban a parodontitis népbetegség, ha sokáig fenn áll az a fogak kilazulásához, majd elvesztéséhez vezet.

Mindezek ismeretében nem meglepő, hogy minden páciensnél, akinek fogkövei vannak, az első beavatkozás, amit elvégzünk, a professzionális fogtisztítás. Ennek keretében eltávolítjuk UH-os készülékkel, EMS gépi depurátorral a fogköveket, majd pasztákkal és intraorális homokfúvással tükörsimára polírozzuk a fogakat, így azokon nem tud lepedék megtapadni. Ez az állapot fenntartható megfelelő szájhigiéniával, amelyet elmagyarázunk itt a rendelőnkben, hogy pácienseink végleg búcsút mondhassanak az ínyvérzésnek és a fogköveknek.

Amennyiben a fogágybetegség súlyosabb,akkor pontos tasakmérést végzünk, 3mm-nél mélyebb tasak esetén további beavatkozásra van szükség.

Az íny alatti-subgingivális-fogköveket speciális kézi műszerekkel távolítjuk el. A folyamat neve: kürettálás-gyökérsimítás, root-planningnek is nevezik. A fertőzött fogköveket, a gyulladásos szövetet és a bakteriális toxinokat távolítjuk el.

Általában negyedenként végezzük helyi érzéstelenítésben. A gyógyulási idő után újabb tasakméréssel összehasonlítjuk az előzőleg mért értékeket. Tájékoztatjuk a pácienst és 3-4 havonta kontrollra rendeljük vissza.

Kürettálással a fogak jóval hosszabb időn át megtarthatók még fogágybetegségre való erős hajlamosító tényezők mellett is. A kürettálás után tükörsima, gyönyörű fogfelszíneket kapunk, amik jól tisztíthatóak. Az íny újra egészséges rózsaszínű lesz.